martes, 27 de diciembre de 2016

O NADAL




            
E  porfín chega o NADAL , festa moi esperada sobre todo polos nenos.
Na miña opinión o nadal é unha das mellores festas do ano debido a tres razóns:
   - A primeira é que nesta festa podo xuntarme con  toda a miña familia ,xa que a moitos deles non          podo velos en todo o ano .
   - A  segunda é que me gusta moito decorar a  
Image result for navidad
     árbore de nadal , decorar a casa, por
     luces... Pero sobre todo gústame ver toda a
    cidade alumeada por esas incríbles luces
    navideñas.
   - E por último, encántame ver a cara de felicidade
     e a ledicia que desprenden os nenos ao abrir eses
     regalos  tan ansiados.

Mais.... Isto sería posible se a ciencia no avancase ? Eu non o creo.
Imaxinade que a tecnoxía non avanzara nada... aínda estaríamos xogando cunha pedra ou mesmo cun pao e  obviamente olvida as luces , non existiría nin a electricidade .
Moitas veces non nos paramos a pensar como sería a nosa vida se a tecnoloxía ou a ciencia non avanzara.

Para saber un pouco máis dos avances que mellor que por de exemplo os xoguetes xa que estamos nesta festa.

Deixovos dous enlaces aos que podedes ir para ver cales son os xoguetes máis antigos e os máis modernos , quizais os sorpreda... 😃😁

Xoguetes máis antigos:  https://www.youtube.com/watch?v=nPXpkjSZKac

Xoguetes máis modernos:    https://www.youtube.com/watch?v=bVQxTuWcwFQ

Por certo, case se me olvida, BO NADAL a TODOS!!!!!

                           

No hay comentarios:

Publicar un comentario